Min veckans planering

 
Fixat ihop ett collage som jag har testat mig fram med ett nytt program med namnet picmonkey och skrivit in veckan ut över mitt arbete. Det är mycket nu,men lite lagom av det goda för få kroppen att orka mer. Det är lite halvt planerat,men mera allmänt över tänkandet för att få det att fungera. Det är tufft att ha tillfälligt heltidsjobb och blogga samtidigt som jag vill ha ett liv ut över det då träffa några vänner enstakade dagar plus vila och fix.
Känner att jag redan prioriterar bättre och mindre än tidigare.Nu är det mest för födeseldagen annars ta det man känner för och vet själv hur jag fungerar visa dagar också,så får hoppas som det är tänkt. Hoppas ni
får en bra vecka med nya tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: