Fem knep att underlätta sminkningar

Noppa ögonbrynen är något som gör ont och det är oftast att man får lida pinn om man ska vara fin,men jag klarar knappast av den smärten för skönheten så jag värmer upp varmt vatten och lägger på ögonbrynen. Det är mitt knep för att få bort smärtan och dessutom se varje hårstrå såpass mycket mer.
För att få en markerad för ögonskuggan kan tepja där du vill ha gränsen vara smart speciellt om du har en mörk färg då det mesta sprider ut sig får du det att undvika sig.
När du vill markera läpparna eller göra skuggor för att fylla ut dem är det ett hjälpmedel för snyggare och fylligare läppar som kan vara under läppstiftet också.
 
Om mascara klumpar sig använd dig ut av en borta för att undvika det och se mer volym i det.
 
Primer lumene är min största favorit produkt som förlänger ögonskuggan för en hel kväll och håller längst också.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lydia Elstig

bra tips!

2015-09-15 @ 11:58:05
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: