Se möjligheter som grundlägger en

 
Jag arbetar på en skola som vikaria då jag har avslutat mitt tillfälliga heltids jobb som känns så skönt. Avskyr att känna mig begränsad med mitt liv, har varit lite omotiverad till livet och känt av i kroppen. Dessutom vill jag känna att jag har tid för blogg,men samtidigt har jag möt trevliga kollegor som har stöttat mig och barnen som har varit anledningen att vara där. Den sista dagen fick jag teknikar,blommor,choklad och en massa kärlek med kramar. Nu är nästa steg att arbete när dem behöver någon vilket känns skönt. Jag vill leta reda på vad jag vill inom barn och fritids branchen,vad som passar mig för jag har val att ta hand om barn mellan 6-12 åringar samt grundskolan,grundsär eller träningssär vilket är stora skillnader. Det är vad ung handlar om att testa nytt och sedan läsa vidare för man kan bli mer än bara barnskötare. Jag vill ha flera möjligheter och testas fram. Det är ändå där man ska vara flera år till och känner nu att livet är på gång. Jag kan vara vikarie där jag ändå kan jobba en del samtidigt som jag är på fri fott. Satsa på bloggen helhjärtat och göra spontanta resor. Älskar att testa nytt och bryta rutiner vilket livet handlar om för ge en grund som full vuxen där man känner trygghet. Det är nu eller aldrig att ta reda på det,men vet en sak och det är att jag kör fullt ut av det som intresserar mig eller är tvärtom som person,men frågan är vad som passar. Det vet man inte förrän man har testat sig fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: