Oktobers utmaningar

 
Jag är trött på att ha någon infektion i halsen som gör att det förhindrar att komma framåt. Jag vill kunna satsa på musiken igenom att börja med mina covers på youtube och träna fram en bra kropp samt hälsa. Vill kunna göra saker jag vill utan begränsning,men behöver främst ta hand om rösten som jag skriker fram bland barnen som inte lyssnar på mig. Annars fixa ihop videos med redigering,men har problem med program så om någon vet en bra app mer än imove så blir jag tacksam.Dessutom glömmer jag bort när jag inte har samma ledig tid att köpa in höst nytt,vill lägga lite mer koncentration på mitt ego för att bygga upp mig själv av allt som rasade samman. Det är dags nu att börja min resa på nytt. Jag är trött på rutiner och att vara ledsen inombords. Vill kunna vara stark och lycklig ensam med vännerna som består.
 
Målen:
- Bli frisk i halsen utan någon infektion.
- När jag känner mig frisk ska jag snabbt träna och sjunga regelbundet igen.
- Fixa ihop videosar som jag redigerar.
- Köpt in bra höst nytt.
- Byggt upp mig själv.
- Ta hand om mig själv på flera olika sätt som gynnar mig.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: