Stronger side

Man
Herrlinnen
Look book
Kvinna
Tights
Damlinnen
 
Stronger är en hemsida för båda könen som inte har ett stort sortiment,men det är bättre kvalite
för en dyrare summa än många andra butiker och stiligare plagg för träning som ger mig motivation att börja igen. Vill komma igång,men har bestämt mig för att göra mycket vardags träning och börja på riktigt när jag slutar festa så mycket som jag gör fast ångrar mig nästan tack vare detta och det underbara vår vädret.
Kanske lite motivation för sommarens kropp på kort tid.
 


Kommentarer
Postat av: Mary

Hej, min del av länkbytet är nästan klart, inlägget/länkningen kommer upp på minn blogg 18.30, kram :)

Svar: Hej,förlåt för försenad men har nu skrivit ett inlägg om länkbytet
fast ser inte min någonstans.
Hoppas du gillar det förresten,kram :)
Linn

2015-04-11 @ 16:07:46
URL: http://dreamsarelife.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

Nice!

2015-04-11 @ 19:12:27
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: