Trixet för sotiga ögon

Smoldering eyes
 


Basgrunderna är att ta med en primer på ögonlocket och efteråt banda en metallisk mörkgrå skugga från dina ögonfransar till globlinjen som du alltid gör med ögonsminkning.Efteråt börja använd en liten borste för att skapa en ganska tjock linje under ögat. Bestäm ett ögat med en kolsvart ögonpenna som du drar den längs övre och nedre franskanten, men inte så bred som skuggan. För en extra intensiv effekt, linje din inre nedersta fransraden.En rökig ögat bör inte ha några skarpa linjer. Så smeta, smeta, smeta med en Q-spets eller en borste.Avsluta med massor av mascara och blek läppstift.



Kommentarer
Postat av: linnea sånevall

Hej! Vilken fin blogg du ha. Jag har följt din blogg väldigt länge och tycker att den är jättebra. Just nu har jag ett samarbete med Todiefor på min blogg och jag har en rabattkod där. Som du säkert redan vet så har Todiefor väldigt fina bikinisar som är perfekta till sommaren. Det skulle vara roligt om du kollade in min blogg, det skulle betyda mycket. Ha en bra dag!

Svar: Hej,tack desamma din verkligen också bra blogg. kul att du följer min blogg och tack för rabattkoden,ska kanske sprida det vidare. Kram :)
Linn

2015-03-31 @ 17:14:55
URL: http://linneasliife.blogg.se
Postat av: Erica

Hej. Jag har precis startat upp veckans blogg, är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig. Kram

2015-03-31 @ 17:40:13
URL: http://nouw.com/eswensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: