Månadens utmaning

 
 
Har sedan året börjat tagit bort alla sötsaker så som godis och kakor osv, men nu är mitt
steg att ännu mera gå in på kosten och satsa på tekniken när det kommer till styrketräning.
När jag är nybörjare och kan saker omkring det ganska så väl kan jag inte direkt säga att 
träna vikter är det jag kan utan det är jag nybörjare med och ska nu få en Personlig tränare
till hjälp. Han kommer att lära mig massa olika saker och se till att allt jag gör blir rätt och ska försöka
få ett riktigt bra resultat fram till sommaren. Om jag verkligen vill kan jag lyckas och nu är jag
redo för att strunta i alla feta mackor, lägga mer fokuc på protoiner och bara träna så länge det känns bra. 
Samtidigt vore det mer motiverande med resultat och se sig själv bli starkare hela tiden.
 
 


Kommentarer
Postat av: matilda ♡

Heej!
Nu har jag lottat ut vem som blivit veckans bloggläsare på min blogg! Gå in på länken här -> http://matiiildaa.blogg.se/2014/march/veckans-blogglasare-v-14-ny-omgang.html#comment för att ta reda på om det var du som vann! Om inte, var gärna med igen!
Kraam! (:

2014-03-31 @ 20:05:53
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: