Tre härliga resmål för kalla tider

 Varit två gånger i Egypten,men måste säga min första gång i Shalmen shek är en mysig plats.
Där är det jätte fina hotell, knallblått av,en underbar snorkling och en massa utflykter att
upptäcka,men så tokiga killar att gå in i staden som skrämde mig lite fast en rolig upplevelse.
 
Chile är bland den bästa resan som jag har gjort. Det är ett land som är otroligt billigt att leva i som gör
att du kan göra så mycket mer. Det är brett utbyd på mat och annorlunda sushi, starka drinkar och allt
annat nöje. Kommer ihåg vin visningen som är högst upp bland en otroligt vacker miljö annars en massa shopping,bad och god mat där jag kunde leva till max.
Dominikanska republiken är en resa man nog gör en gång i sitt liv och är i lyx. Den är inte billig resa inte,
men det är ett fattigt land som gör att människorna utanför hotellet är rätt otrevliga emot turister som jag
störde mig på. Annars är det ett tropiskt land som man ska besöka under sen vintern, har mat i klass
och underbara hav så det är mycket att se och upptäcka inom havslivet om du är vattenälskare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: