Röda korset

 
Något som händer nu är att det är en massa miljoner på flykt. Fly ifrån sitt hemland och framför allt allt man har haft där måste vara fruktansvärt. Jag kan inte tänka mig att leva i den världen att gå för att få asyl och få en trygghet. I Sverige har vi det ganska så bra med stora chanser till utbildning som ger jobb och ekonomi som är allt du kan göra med för en bra överlevnad. Jag är därmed så tacksam över att bo här där jag känner mig så trygg utan några räddslor utan det är frid,men samtidigt är världen för att samarbeta. Tycker man ska kicka i här för att bidra med lite pengar för att visa det för andra delar av världen och jag kommer göra det med hjärtat. Vi behöver göra något åt saken,men hoppas då så många som möjligt får den hjälpen. Allt behöver förändrats och gå framåt så jag önskar på lycka och framgång.


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Jag blir så glad när jag ser att en massa unga människor reagerar och agerar betydligt mer än vad många vuxna gör. Förhoppningsvis kommer denna generationen av människor skapa en bättre värld än de innan oss :)

Svar: Vad bra,men det blir säkert så får man hoppas på :)
Linn

2015-09-16 @ 13:12:28
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)

Svar: tack, det blev jobb och ska sedan gå en promenad med en vän :)
Linn

2015-09-16 @ 13:27:01
URL: http://nouw.com/annsoh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: