Sakerna på gång

 
Nu ser det ut som saker är på gång och känner för helt ny höst med nya tag vilket gör mig otroligt taggad.
Jag har bloggat här i lite mer än 1,5 år men har bestämt mig för att byta blogportal. Vill satsa ännu hårdare med en enklare där jag kan tjäna regelbundna pengar och synas. Bloggen för mig är ett måste,något jag brinner för och något att utvecklas inom hela tiden. Dessutom försöker jag få kontakt med ett företag om att samarbeta där jag kan erbjuda en massa saker och göra en cover. Om det är något jag verkligen vill göra så är det helhjärtat och känner att det är den tiden som finns nu när skolan är över. Nu är jag fri och får göra vad jag vill med mitt liv.
Då är det den tiden som jag känner för nu det närmaste året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: