Nu är hemmatjejen framme


Haft en riktigt ordentlig hemmakväll efter en hetsig gårdag där allting bara går så fel kom min vän Emma till mig så snackade vi om en massa skvaller med varm dryck till det. Det känns skönt att rensa tankarna och bara vara i myskläder nu när det är såpass kallt är jag en hemmatjej som gör det lilla extra så när hon drog tog jag på mig skrub som mask för ansiktet. Den masken tar bort porer och huden blev len samtidigt som jag fick naglarna lila ut av essie märket och avslutade kvällen med tända ljus i rummet framför paradise hotel. Känner nu i dockusåpan att den är för mesig nu när människorna har för lite karaktärer,men känner nu under jobbveckan att nya killar kliver in med kaos. Knäppa killar som bjuder på sig själva och den sista ger lite ögongodis som har varit efterlängtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: