Tisdags lyx

 
Var en sväng inne på stan innan jag jobbet där jag träffade tjejerna Sara och Fatima. Det kändes skönt med lite extra lyx på sirap café som serverar lite olika,men för mig blev det färdigpressad juice, american pancake och becon. Cafét var gott i klass men lite matsals känsla i det lilla och det var mycket att pratas vid. Fatima har jag inte träffat sedan förra året i september så extra mycket kärlek från oss var toppen. Det blir såpass extra lycka när hon har varit utomlands runt karibbien.Senare blev det en  myskväll hemma framför filmen Paper towns som var en riktigt bra kärleks film som var oväntad. 


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Åhh såg fantastiskt gott ut de där :D

2015-10-13 @ 21:57:31
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Anonym

Så roligt man har när man dela med er 😊😊😊

2015-10-13 @ 22:45:16
Postat av: Emelle Beauty Sweden - Två flators skönhetsblogg

Fan vad gott det där såg ut då! :D Och ja, jag håller med om att Paper Towns var riktigt bra!

Svar: Det var gott också och ett ställe jag rekommenderar :)
Linn

2015-10-16 @ 11:56:34
URL: http://emellebeautysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: