En nödvändig dag

 
Startade igång måndagen på ett ganska så skönt sätt att gå igenom det jag inte hinner med annars.
Sovit ut ordentligen sedan köpt in och betalat nödvändigheter,skrivit en mat lista. Även små fixat lite med bilder. Har alltid något att göra när det kommer till bloggbranschen som kan vara jobbigt visa gånger,
men har livlig fantasi och mycket som ska göras att jag blir taggad på det för att se resultat och få respons på det. Dessutom vill jag även komma in lite mer i vuxenlivet som jag känner mig lite mer för sedan jag tog studenten att lära mig olika maträtter. Om du vet någon relativt enkel kan du gärna tipsa den,men idag blev det min standard lunch att mixa ihop pasta, becon med ost som ger ett väldigt söt och fettig smak tillsammans med tomater. 
 


Kommentarer
Postat av: Bellah - livet i USA

Åh vad gott!

2015-10-20 @ 01:27:57
URL: http://bellah.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: