Tankar omkring bloggvärlden

Har fått synpunkter om saker omkring min blogg och har haft disskussioner om det,men till mitt
försvar skriver jag om vad jag vill. Det är min blogg som jag driver och jag skriver inget privat
eller personligt utan från hjärtat. Ni vet så lite ifrån mitt liv när det kommer till personligt och
tycker det är viktigt att inte allting är på ytan inom bloggvärlden. Det är viktigt att ta upp visa saker
och jag är den individen som tuttar och kör min egna bana. Om jag inte hade hade gjort det hade
det inte känts som jag är den jag vill vara och varför förhindra saker? Skapa ditt liv och dina handlingar,
våga tro på dig själv och chansa. Omgivningen kommer ändå alltid tycka och tänka något negavt
om det du gör och det är svårt att göra alla nöjda. Stå på dig och njut av
den du är för det är du själv som känner dig som bäst.
 


Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Visst är det så att man gör som man vill :)

Svar: jah visst,men tyvärr klagar folk ändå så synd att man inte låter varandra vara :)
Linn

2015-09-28 @ 10:13:11
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: hanna

jag håller med i det du skriver!

2015-09-28 @ 11:32:34
URL: http://fitnessinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: