Rekomendationer av något extra

För mig är det en vecka kvar till min födelsedag då jag har
planerat och haft ganska speciella firanden som jag vill dela med mig ut av.
 
För dig som är sup älskare är limosine något extra som man bör göra någon gång.
Det är en härlig grej med hög musik i en lång bil och extra att åka omkring med
i ett fint område till något som du ska till efteråt,gärna en utgång som du böra där.
 
Annars kan du ha bokat bort med alla samlade vänner på samma plats tillsammans
där det bjuds på helrör eller champange och båda grejerna finns som ett paket
på klubb Pure som har det plus limosine till efter eller innan festen.
 
Min 20 årsdag förra året
 
Om du inte är för klubb finns det alltid att göra en uppstyrd hemma fest med dricklekar, fixad ihop tapas
och någon karoke för att få igång stämningen med vännerna.
 
Olarys är en resturang som bjuder på god mat,men har även nöjen vid sidan av som en bar, biljard,bowling och spel det kan vara lite av allt och det har paket priser där på visa ställen då Kista och Heron är bra ställen.
 
Det som sticks mest ut i mängden är att åka på en kryssning med ett härligt gäng där det finns lite ut av varje
vilket nog passar alla beroende på vad du själv gör det till.
 
En extra glamorös och trevlig stämning är att samlade det närmaste på en resturang och äta tre rätters middag/a la carte då jag rekommenderar resturangen Grappan på karlaberg.
 
 


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-09-18 @ 14:22:58
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: