Jag mår bra av flera saker

 
- Människor som peppar och finns där. När jag mår som sämst vill jag kunna få ut mitt inre så all
dålig energi får jag ut och försvinner med att prata om det med dem som finns där. Vill kunna
få stöd i det jag gör också för det ger mig motivation.
 
- Vara på jobbet där jag kan göra mitt arbete,hjälpa det andra och framför allt visa normer.
Det är ganska fashinerande hur barn ser upp till en och lyssnar,riktig stark respekt.
 
- Musik med ett ord säger allt,det är kärlek och min fritid kort sagt.
 
- Planera gör att jag ser fram emot det roliga efter det tråkiga och känner någon
slags lycka för saker som ska ske,det blir en bra tankeställare.
 
- Träning den känslan är så härlig,speciellt efteråt när kroppen frisknar och får ny liv i sig.
 
- Fina kommentarer och komplimanger får jag ofta som stärker mig,tack så mycket för det.
 
- Smink att kunna framhäva sig på sitt sätt, det kan förvandla dig på ett sätt och
skapa vilket är spännande,kreativt och fashinerande.
 
- Resa iväg och se andra saker som ger spänning och spontanhet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: