Höstens trender

 
Känner verkligen av höst vädret när det droppar på taket och vill bara packa in en massa nytt i min garderob.
I år är det liknande trender som tidigare höst,men saknar mycket trotts allt ändå. Nu är det klassiska boots av olika former som helst ska vara i svart.Andra skor som har öppnade fötter som den sista bilden och höga stövlar som täcker benen det som eftersträvats mest. När det kommer till jackor är det viktigaste som gör en varm då skinnjacka är typiskt standard med gärna lite detaljer och ett märke annars pälsjacka eller kappa i olika mörka färger. Toppar under till det gäller att ha v-ringat, tröjor som är till halsen eller snören omkring bröstkorgen är det mest poplulära och nya grej. Annars mycket i mörka och neutrala färger när det kommer till stilrena väskor och mysplagg som poncho,koftor och tröjor. Det är vad jag kommer falla mig in i smaket enkelt,netrualt och sitlrent
som är mig där jag befinns.
 


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Verkligen snyggt :D

2015-09-18 @ 13:14:31
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: