Three thing about all

 
Saker jag ser fram emot:
- Ledighet en vardag för få saker gjort
- Halloweewen firandet med vännerna
- När Kajsa kommer till familjen från Göteborg
 
saker jag gillar:
- Mode/kläder
- Ledigheter
-Resor
 
Saker jag inte tycker om:
- Falska människor som leker
- tidiga mornar
- för mycket mörker utomhus
 
saker jag inte kan:
- Vissla
- stå på händer
- Teknik
 
saker jag pratar om ofta:
- Killar/kärlek
- Mode
- Nöjen av olika slag
 
Saker jag blir lugn av:
- Musik
- Ta djupa andetag
- Prata i telefon med en närstående
 
Saker som gör mig stressad:
- Mycket som ska göras på kort tid
- Presentations ångest
- Osäkra beslut som är viktiga val
 
Tre planer för helgen:
- Äta gott
- Shoppa
- Vila
 
Saker jag har gjort senaste veckan:
- Träffat nya människor och fått kontakt
- Haft myskvällar
Tagit en dag i taget
 
 


Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Kul att läsa :)

2015-10-08 @ 11:17:29
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: