Min första...

 
- Barnminne när jag sjunger i mitt rum med öppet fönstret såpass högt att min granne hör
ut och gav mig kommentaren:vad vackert du sjunger.
 
- förälske/kärlek var i högstadiet då kroppen helt plötsligt domnade av med värme och en
massa fjärilar i kroppen under 2 års tid.
 
- Vän och det var en tjej som hette Julia i stan där vi gick på samma förskola.
 
- Förhållande som är min första och största samt den enda med mitt förflutna under 5 årstid
innan sommaren som då det tog slut.
 
- Fick gå ut på krogen då jag firade 18 årsdagen med en massa kompisar som bjöd mig
på drinkar att jag till slut dansade med drinkarna i handen och var övertrött med magont.
 
- Flytt då jag flyttade från mitt i stan Stockholm till en liten kommun i Huddinge.
 
- Favorit film som jag kollade på flera gången om dagen som var pippi långstrum under några år.
 
- Testade på chilitårta då jag satt framför halva släkten och hostade sönder allt som brände
att barnen som var yngre satt och skrattade åt mig,men jag överdrev en del också på skoj.
 
- Mitt första jobb som är beroende på hur man räknar som städare lite extra under två
år i gymnasiet då jag var mer hjälpredare men annars nu som barnsköterska i grundskola.
 
- Utomlands/solresa till Burlgarien med systern,farmor och farfar under en vecka med en
massa bada och god mat då jag var 11 år och hade endast varit i Finland tidigare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: