Lite nytt om mig

 
- Jag har haft ett enda förhållande i mitt liv som var 4,5 år då jag var riktigt kär annars varit singel ut över det
och varit lite små förälskad osv. 
 
- Mitt självförtroende är ganska bra fast min självkänsla är bedrövlig som behövs tränas upp
vilket är otroligt jobbigt dagligen när det handlar om mig och omgivningen.
 
- När jag var liten var pippi långstrump mitt stora beroende att kolla på flera gånger om dagen.
 
- Engelskan har jag legat efter i sedan mellanstadiet som har gjort att jag har tappat otroligt mycket och vill knappt prata språket. Så fort någon enbart pratar engelska blir jag knäpptyst.
 
- Jag har ingen favorit artist utan det kommer alltid i perioder när det finns så mycket
olika bra låtar i sig,men jag sjunger gärna balad och lyssnar på upptempo musik.
 
- Jag bär på två tatueringar. Den första är på handleden som är en hjärtnot som är min styrka symbol
och den andra är ett citat på ryggen med texten can forgive but never forget. Det är en
tanke att förlåta men glöm inte det för det är på det sättet du lär dig och får mer erfarenhet om saker.
 
- Min naturliga hårfärg är mellan blont som jag färgade om som 12 åring för det var för ljust enligt mig.
 
- Det pinsamaste jag har gjort var att bli magsjuk inför en helklass sedan dess hade jag
ont i magen av att komma tillbaks efter jullovet.
 
- Inna tonåren var det endast Finland som jag åkte till med familjen varje sommar för att
besöka främst min gammel farmor som dog sedan dess har jag rest mer.
 
- Jag behöver regelbunden omväxling med mitt liv annars blir jag extremt uttråkad och gör
om något själv med flit. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: