Lär känna mig mer

 
Mina beroende:
- Mobilen som gör mig hysterisk utan och har allting i som hjälpmedel i vardagen.
- Pojkvännen är en väldigt stor del av mitt liv och samma med mina närmaste som vänner samt familjen.
- Musiken som stärker mitt humör och behöver lyssna på konstant.
- Mat för att överleva det säger sig själv.
- Sova mina timmar och gör halva dygnet för att orka.
- Pengar utan det kan jag inte göra någoting.
 
Jag avskyr.
- Sitta hemma för länge för då känner jag mig isolerad.
- Fega männsikor som inte står för sina åsikter/handlingar så de går backom ryggen istället.
- De som är självgoda och blir skrytsamma så man bara vill trycka ner de till jorden.
- Allt som har blivit för sexuellt att det är skrämmande och obehagligt.
- Players som spelar en roll för att försöka få en och struntar i att förstöra förhållanden.
- Många klädplagg  som inte anpassar sig efter kroppsfiguren.
 
Jag tycker om:
- Sommaren som gör mig lyckligast i solskenet och solbrännan som gör en snyggare.
- Mode är min stora kärlek speciellt väskor vill jag ha flera av.
- Utgångar och myskvällar på en helg är det bästa.
- Resa och upptäcka andra platser ger mer erfarenhet.
- Ärliga människor som står för sitt och kan säga saker rakt ut så man vet vart man har varandra.
 
Mina svagheter:
- Humörsvängingar som ändrar sig konstant att jag har tre olika känslor om dagen.
- Planerar mer än vad jag klarar av och ser till att genomföra det också.
- Säger innan jag tänker först.
- Jag är för snäll emot många så visar för lite gränser.
 
Mina starka sidor:
- Jag är både självständig och har även sällskapsbehov.
- Är en person som lyssnar väldigt mycket på andra.
- Jag är väldigt positiv och glad inriktad person.
- Lugn eller sprittgalen är jag.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Aschmanda

Haha det där mobilberoendet :)

sv: Jaa jag vet !! :P Riktigt trött på vintern nu!

2015-01-31 @ 15:07:31
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: Julia Persson

Kul o läsa :)

Svar: vad bra :)
Linn

2015-01-31 @ 16:07:41
URL: http://julialinneas.devote.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul inlägg

2015-01-31 @ 17:17:57
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: idategebos.blogg.se

vad fin blogg!!

Svar: Tack så jättemycket!
Linn

2015-02-01 @ 11:46:40
URL: http://idategebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: