Hemmaträning

 
Under flera år har jag ansträngt kroppen mer än vanligt. Jag har planerat så mycket saker
som jag själv bestämmer mig för att genomföra,men visa gånger blir det för mycket fast fortsätter oavsett.
Det gör att mina lov och stilla stunder blir väldigt meningsfulla för min del.
 
Har tänkt komma igång med att träna hemma och har hittat olika metoder som gör det roligare. Det finns
flera vikter som material, rygg och magövningar att hitta på google som jag kan visa mer en annan dag och
dansa zumba. Den dansen är både rolig, ansträngning och ger bra träning som passar på att köra så fort
jag är hos min man annars konditionsträning i vardagsrummet som gör att jag kan gå ner i vikt lite. Har gått
upp mer än vanligt och ett smidigt sätt om inte man har lust att gå och träna någonstans. För mig känns
det lite väl dyrt när jag vill köra när jag är stressad och har lust utan någon kostnad som gör det smart.
 


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med träningen! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linn

2015-02-21 @ 16:11:53
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Marike Ahlgren

Håller helt med, finns massa övningar man kan göra själv hemma om man vill röra lite på sig, bygga muskler, träna kondition eller gå ner i vikt. Jag föredrar nästan att träna hemma framför gym. Har du testat yoga? Toppen träningsform om man ändå vill ta det lugnt :)

Svar: Ja visst det hjälper och blir variation,men åh juste yoga kan vara bra också :D
Linn

2015-02-21 @ 16:31:25
URL: http://marikeahlgren.blogg.se
Postat av: Henrietta Nylund

Kul med hemmaträning!

2015-02-21 @ 18:51:09
URL: http://ettass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: