Måndags peppning

 
Har satt mig ner framför datorn i hörlurarna där bra musik finns och en god kopp kaffe som en bra start på veckan. Det känns skönt med en helg som har varit avkopplande så att jag kan återhämta mig och nya tag för denna veckan som jag är lite mer morgonpigg på. Det blir ju lättare med tiden att orka allt slit för jobbet när man har precis börjat och inte lägga flera dagar på att vila utan ha lite mer liv än så. Det blir även lättare om man har sina mål för att klara av i sitt arbete som man kan utveckla som människa och faktiskt så blir allting för det du gör det till. Om du har en positiv inställning blir det oftast på det sättet för allt sker i din synvinkel av det psysiska så ta vara på stunderna och gör allting till någoting bra. Det får bära eller brista men kan bli något positivt oavsett. 


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Så sant det du skriver :D

2015-08-31 @ 07:28:24
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: norrbotten emmish

god morgon god morgon =) ha en toppen måndag :D
kramar

Svar: God kväll,men tack desamma! kram :D
Linn

2015-08-31 @ 10:40:22
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: