Sminkning

När jag gick ut i onsdag när Pure hade sänkt åldersgränsen för mina
yngre vänner och det var Oktoberfest så kunde jag inte låta bli att få en sminkning.
Min vän går stylist och är hur duktig som helst så hon fick göra den,men tyvärr
höll den inte speciellt länge. Under kvällen var det super trevligt med mitt
tjejgäng bland en massa människor så det var jätte kul med ett högt tryck.
 
 
Aplicera Bare mineral foundation över hela ansiktet och solpudret på kindbenen bronzing powder.Till ögonen lumene primer som gör att ögonskuggan håller längre och highlight till för att det ska se ut att vara större avstånd mellan ögonen och ögonbrynen som basen.
Började med färgen gul som en bas för ögonen till en början.
Utveckla ögonsminkningen med en eyeliner både över ögonen till ögonvrån plus lite under också.
Sedan ta en orange färg som ögonskugga upp till ögonbrynen så det blir en blandning ut av gul och orange.
 
Resultatet blev såhär i slutendan efter att ha gjort ombreläppar som står en beskrivning här
om hur du kan göra de så blev det en helsminkning. 


Kommentarer
Postat av: Lydia Elstig

Vad fin det blev!

2014-10-31 @ 11:41:17
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Postat av: Henrietta Nylund ♥

Vilken fin sminkning!

Svar: Åh tack,blev super nöjd!
Linn

2014-10-31 @ 16:26:56
URL: http://ettass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: