Gå vidare trotts smärtan

 
Ibland finns det tankar som kommer fram utan att veta hur jag blev knäpp den senaste tiden.
Jag har inte varit mig själv utan jag har fastnat på samma bana,fått en klump i magen på morgonen och
skakat ut av nervositet som har kommit fram. Det har bara gjort mig själv illa som det är vad jag 
verkligen ville och bara låter det vara,men nu i efterhand har jag ändrat mig. Ibland finns det människor
omkring som är värd att släppa trotts att det känns som du inte kan vara utan den,men måendet kommer
alltid först. Jag har aldrig mått så dåligt förut och kommer aldrig låta det ske igen utan människan är död i mina
ögon. Ingen är värd tid att må så dåligt trotts att det gör ont att leva utan,men det är bättre att gå vidare och fokuera på människor som uppskattar en istället trotts att det gör ont.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: