Få en förlängd och jämn solbränna

 
Nu när många åker utomlands under sommaren och det är även varmt här hemma så finns det tre
saker att tänka på.Förut tänkte jag på en produkt som jag skrev ut,men nu är det flera.En sak
är för dig som har varit utomlands och det är att lägga på solskyddsfaktor när du flyger. Under
flygresan påverkas huden så du börjar flagna vilket gör att du kan motverka det. Sen är det två saker
till och det är att söka efter en solskyddsfaktor som förlänger. Jag vet två stycken bra. Ena sitter
 ihop som du nog bara hittar på taxfree som är märket biz buin den både skyddar och förlänger.
Den andra gör samma sak som är billigare summa som heter Nivea Carotene Sun Lotion. Du är
tyvärr inte klar efter du har använt dessa utan fortsätt gärna använda antingen solskyddsfaktor eller
 body lotion regelbundet. Det gör att du förlänger brännan för det är så tråkigt när den försvinner snabbt. Dessutom finns det två sätt att få en fin bränna också och det är att sola lite i taget för
annars blir du nog bara bränd och blir ljus igen. När jag var i Spanien tog jag det lugnt så till slut
blev det en bra grund för annars hade jag blivit mycket blekare. Ifall du röra på dig i solen får du
även en jämn ton också. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: