Ny produkt

 
Det var ett tag sedan jag köpte hårprodukterna från schwarzkopf i schampo och balsam.Tänkte berätta
vad jag tycker speciellt när dessa två är nya och du kan få det för ett bra pris här 
Denna hemsida finns det många andra skönhetsprodukter för ett bra pris. 
 
 Personligen funkar produkterna jätte bra för mig. Det var ett halvår sedan som jag blonderade
håret ett par gånger, men det blev inte ljusare för det. Istället blir det knappt någon skillnad
och det blir slitet. Mitt hår blir tovigt ett par gånger varje vecka under ett par månader vilket
gör att jag tappar hår. Då köpte jag nya hårprodukter som är nya i butiken och jag är hel nöjd.
Inget av detta är besvärligt längre utom att det slitna får jag bygga upp,men ni som har samma
problem som jag har rekommenderar jag denna för och ni andra som har
en annan hårtyp finns det för just det du behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: