Min dag

 
 
Dagen spänaderade jag på nynäshamn,men två olika ställen denna gång och det var härligt när sin energi är låg just idag. Först solade vi i Nickstabadet,kände lite på vattnet och det var kallt så mer dopp blev det inte. Jag har inte badat alls i Sverige i år vilket känns skandal. Det kan vara för min lathet att åka till stranden och har blivit en anning badkruka kan jag erkänna.Det skadade mig ingeting egentligen när vi sedan åkte vi vidare till hamnen där jag var i torsdags sist. Denna gång blev det middag en snabbis mat och efterrätt glass i hamnen så mysigt. En perfekt söndag att bara ta det lugnt på med Andrés fina familj. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Andrés

Så fina och underbara bilder älskling! Det var en härlig och lyckad dag även om du inte hade så stora förhoppningar. Men det blev super trevligt i love you <3

Svar: Tack sötnis, men vad bra att du tycker så jag håller med dig ;) i love you too <3
Linn

2013-08-05 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: